Relativiteitstheorie - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Carlo - WaarBenJij.nu Relativiteitstheorie - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Carlo - WaarBenJij.nu

Relativiteitstheorie

Door: Jafo

Blijf op de hoogte en volg Carlo

23 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Eindelijk na 6 dagen schijnt vandaag het zonnetje weer eens. De wereld ziet er dan opeens weer veel vrolijker uit dan met dat Hollandse buiige weer van de laatste tijd. Doordat weer werden verschillende activiteiten afgelast en brachten vele backpackers met mij de tijd door in het internetcafé of gewoon op bed. Geloof me, ook met slecht weer zijn plaatsen zoals Frans Josef en Queenstown geen bips aan. Of je moet van lekker doorzakken houden in de plaatselijke kroeg maar je raadt het al, daarvoor voel ik me iets te oud.

Tegelijk met het verschijnen van het zonnetje is te merken hoe bizar het leven is. 35o kilometer verderop heeft zich gister een drama van jewelste voltrokken. Inmiddels is iedereen ter wereld wel op de hoogte ervan. De aardbeving heeft een behoorlijke impact op Nieuw Zeeland. De hele dag staat het nieuwskanaal aan en permanent zijn beelden te zien van de situatie in Christchurch. Persoonlijke drama’s zijn aan de orde van de dag en speculaties over overleefden worden steeds grimmiger. Hele studentenclubjes en tv-teams zijn van de aardbodem verdwenen zo wordt omgeroepen. Het officiële dodental staat nu op 75 maar met 300 vermisten zal dit zeker nog wel oplopen.

Geen filosofische afsluiter maar wel weer een moment om over jezelf en je omgeving na te denken. Datgene wat we liefhebben/koesteren of zelfs bezitten is veel waardevoller dan dat we zelf realiseren. Er komt er een tijd en dan is er niets

• 23 Februari 2011 - 10:34

Peter:

Tja, Carlo de natuur kan heel mooi zijn, zoals wij op je foto's zien, maar ook erg cruel.
    Hier zijn de voorbereidingen voor carnaval in volle gang. Inez als Andrelon meisje en ik ga als Tedje van Es van de Tegenpartij. (de bijbehorende snor met bakkebaarden zijn in de groeifase)
    Jammer dat je er niet bij bent. We zullen je uit studio De Haag wat opnames laten zien, van Bamzaaien, Jacobse en van Es voor het winterklaar maken van uw tuin, typisch gevalletje van scheurgras enz. Kei lachen man. Kijk maar op youtube.
    Ik mag van mijn dames niet te racistisch doen, anders lijk de Tegenpartij van toen teveel op de PVV van nu en da motten we voorkomme. Dacht ut nie dan??? Groetsels van Peter en Inez

• 23 Februari 2011 - 12:33

Jinka:

Te oud om door te zakken?? Dat kan toch niet??? ;)

Geniet ervan!

X

• 23 Februari 2011 - 16:05

Hanszie:

Je hebt helemaal gelijk. maar toch moest ik aan je denken en ben blij dat je ongedeerd bent.
    Take it easy, dude. Greetz Hansz

• 23 Februari 2011 - 18:44

Elly:

Ha Carlo, idd ook hier voorpagina nieuws. Erg triest allemaal.
    Dus..... je vooral nergens te oud voor voelen want het kan zo maar gedaan zijn....
    Genieten van elke seconde!!!

• 24 Februari 2011 - 19:36

Frank:

Carlo,

Even back to reality.
    Take care

• 26 Februari 2011 - 11:48

Job:

Hee Carlo al snel via via vernomen dat alles oke met je was. Tja sommigen dingen heb je eerder dan het winnende lot uit de loterij.
    Hoezo buiig in nederland ?? Zonnetje schijnt volop alleen jammer dat de wolken er voor zitten.
    Tja in Brazilie waren modderstromen, australie stond blank nu in Nieuw zeeland de beving, we zijn op zoek naar sponsoren zodat je nog even weg blijft uit Veghel !! levensgevaarlijk zo'n reis (geintje he)

Geniet er nog van en keep sending pictures !

The working class

• 26 Februari 2011 - 20:38

TRUUS En TINY HOEK:

Carlo je was er dicht bij, maar dat was dr bedoeling niet.
    Houdt het rustig kijk goed uit.
    Geniet er maar van. Wand het ......... is maar kort.

TRUUS en TINY HOEK

• 28 Februari 2011 - 07:50

Helene:

fijn om te lezen dat alles oke is....dacht gelijk o jee Carlo zit ergens in Nieuw Zeeland
    nou geniet verder van het zonnetje !!!
    gr. Helene