Afgrond - Reisverslag uit Veluwe, Nederland van Carlo - WaarBenJij.nu Afgrond - Reisverslag uit Veluwe, Nederland van Carlo - WaarBenJij.nu

Afgrond

Door: Jafo

Blijf op de hoogte en volg Carlo

31 December 2010 | Nederland, Veluwe

De tijd verloopt snel en mijn laatste werkdag is zo goed als voorbij. We staan op het randje van 2011 en beginnen weer aan een nieuw jaar. Een nieuw jaar en vele zijn vol goeie niet-vol-te-houden voornemens en benieuwd wat dit jaar gaat brengen. Is het (nog meer) geluk of is het geld. Nu toch maar op wintersport, die uggs of een trendy I-pad? Verklaar je eindelijk iemand de liefde? Of is het van hele andere orde en moet je je gaan druk maken omdat je slecht bericht van de dokter hebt gekregen of moet je een dierbare gaan missen…. Hoe dan ook, snel struikelen we 2011 binnen en zullen de flessen weer ontkurkt worden. We gaan elkaar innig de beste wensen overbrengen en vallen vervolgens als aangeschoten wild moe maar voldaan op bed.

Hoe het ook zij….in globaal perspectief zijn we in Nederland zo ongelofelijk verwend met wat we allemaal hebben dat er vele onder ons zijn die dat maar als vanzelfsprekend zien. Niet dat ik mijzelf hier zie als de prediker en eenieder tot de orde wil roepen, integendeel zelfs, maar soms zijn het gewoon items die in me opgeroepen worden als ik weer es een klaagzang hoor….

Tja, en ik zelf dan… net als iedereen ben ik ook uitermate benieuwd wat het komend jaar gaat brengen. Dit blog zal een kleine weerspiegeling hiervan worden. Ik heb me voorgenomen om zo goed en kwaad het kan dit aan het spreekwoordelijk papier toe te vertrouwen. Het zullen zeker geen literaire hoogstandjes worden maar simpele verhaaltjes of zelfs dat niet eens. Alles is afhankelijk van zin, tijd en internet toegang.
De stap naar het nieuwe jaar voelt deze keer toch wel wat anders aan. Ook ik sta op het randje en als ik dan iets verder weg kijk voelt het soms wel aan als het randje van de afgrond. Nog een klein stapje en ik donder in het diepe… geen idee wat ik tegenkom. De wereld waarin ik terecht ga komen zal heel veel van herkenning hebben, mooie vergezichten, mooie en interessante mensen maar ook het ruwe leven en sta ik wederom versteld van de oneerlijkheid van deze wereld…. Is dat dan wat ik als afgrond beschouw? Ik denk het niet. Wellicht is het meer van mezelf wat ik ga tegen komen. Tenminste dat sluit ik niet uit. Hoe gaat er dat dan uitzien? En ga ik dat dan ook allemaal hier neerschrijven? Waarom zou ik het niet doen? Tenslotte heb ik niets te verliezen en alleen maar te winnen…………..

Happy newyear!

  • 31 December 2010 - 07:59

    Elly:

    Hoe dan ook Carlo, jij gaat de komende tijd een paar avontuurlijke maandjes tegemoet.
    Laat het gewoon over je heenkomen en geniet ervan met volle teugen.
    Alvast Happy Newyear en een goede reis.

  • 31 December 2010 - 13:55

    Peggy:

    Ha Carlo,
    wens je een hele goede reis, en zal proberen om je verslagen te volgen. Hoop dat je tegenkomt waar je op hoopt! Fijne jaarwisseling vanavond

  • 04 Januari 2011 - 15:40

    Familie Tarhan:

    Heeeel heel veel plezier Carlo!

  • 04 Januari 2011 - 16:57

    Ron & Leonne:

    Ha die Carlo.
    Klinkt goed man... we hebben net ook weer geboekt om naar Down Under te gaan.
    Van 18 feb tot 23 mrt zitten we daar dus wie weet komen we elkaar ergens tegen.
    Geniet ervan en sla alle mooie momenten op kunnen we er allemaal van genieten.

    Cheers mate

    Ron & Leonne

  • 04 Januari 2011 - 17:24

    Bambi:

    Nou broer succes in het nieuwe jaar met je trip. Zoals je weet komen wij, als "family", elkaar nog al eens tegen op deze wereld. Dus wie weet dit jaar ook weer want ook wij trekken nog steeds rond.

    Cheers bro!!

  • 04 Januari 2011 - 18:36

    Monique:

    Hey du,

    Kga je volgen vanuit Limbrabant. Geniet er van en kom weer veilig terug.

    En, buy those boots........ :-)

    x, Monique


  • 05 Januari 2011 - 15:52

    Arina:

    hoi Carlo
    weet niet precies waar je bent, hoe en waarom maar ik ga je volgen en misschien kom ik wel achter hahaha
    wens je een goed jaar!

  • 06 Januari 2011 - 17:23

    Jacqueline:

    He Karel,

    Hele goeje reis en maak dr iets supers van !

    Kuzzie

  • 07 Januari 2011 - 09:13

    Esther:

    Hey Carlo, jeetje een wereldreis.......super!! Stond ook ooit om mijn verlanglijstje...
    Ik wens je heel veel plezier en ik ga je zeker volgen.
    x

  • 07 Januari 2011 - 12:06

    Marion Van Den Hurk:

    Hé Carlo,
    Zie zojuist dat je er een tijdje tussenuit gaat. Ziet er goed uit! Geniet er inieder geval van en ik hoor wel hoe het gaat.
    Groetjes, Marion

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carlo

Actief sinds 24 Okt. 2010
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 56797

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 30 September 2016

Explore Peru by motorbike

20 Oktober 2013 - 08 November 2013

Kaapstad en omstreken

02 September 2011 - 11 September 2011

Herfsttrip

06 Januari 2011 - 04 April 2011

Around the world in 83 days (1)

Landen bezocht: