Overtocht - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Carlo - WaarBenJij.nu Overtocht - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Carlo - WaarBenJij.nu

Overtocht

Door: Jafo

Blijf op de hoogte en volg Carlo

26 Januari 2011 | Argentinië, Ushuaia

Genoten heb ik van dit continent. Terwijl ik over Vuurland vlieg, het laatste stukje van Argentinië richting Antarctica komen mooie beelden weer bij me terug. De afgelopen 3 weken waren uiteraard te kort om enige verdieping hiervan te krijgen . Patagonie, Peru, Chile, Macho Pichu, de Amazone en zo staan er nog wel een aantal plaatsen op mijn verlanglijstje. Dit mede aangespoord door de vele verhalen van mijn medereizigers. Als het me gegeven is, ga ik hier zeker nog terug komen. Maar van het beetje dat ik al heb mogen aanschouwen heb ik in het bijzonder genoten van ‘la mujer’. Telkens weer was ik verbaasd van haar verschijningsvorm, telkens weer was ze een oogstreling, telkens weer was ik onder de indruk van haar stijl. En nooit, nooit heeft ze haar waardigheid laten varen. Ik heb niet de indruk dat ze in Australië of Zuidoost Azië hier aan kan tippen maar hoop doet leven…..

  • 27 Januari 2011 - 10:45

    Chris Wilthuis:

    'k zal je een kaartje sturen vanuit Ushuaia...;-)

    Mooie verhalen Carlo! Keep up the good work and enjoy Down Under!

    Cheers Mate


  • 27 Januari 2011 - 10:46

    Chris Wilthuis:

    'k zal je een kaartje sturen vanuit Ushuaia...;-)

    Mooie verhalen Carlo! Keep up the good work and enjoy Down Under!

    Cheers Mate


  • 27 Januari 2011 - 12:05

    Elly:

    In jouw thuisland dus ook niet.....hahahahaha.
    Weer genoten van je reisverslag.
    Bnieuwd hoe je Down Under gaat beleven en of ik er herkenning in kan vinden.
    Have fun.

  • 27 Januari 2011 - 12:28

    Hanszie@M:

    Carlos, ontzettend leuk al die verslagen, en met google earth in de aanslag lees ik met veel plezier welke plaatsen je bezocht hebt en over je avonturen. Google earth heeft vele omgevings foto's TB, dus dat maakt het extra boeiend. Take care, Hansz

  • 28 Januari 2011 - 09:38

    Trudie:

    Hallo neefje,eindelijk je verslagen gelezen en volgens mij kom je nog tijd te kort.Ik schrok wel van de aanhef "'verliefd''ik dacht het zal toch niet waar zijn!Dus bij thuiskomst maar op tangoles.Ik ga je nog een week volgen en piep er dan zelf een aantal weken tussen uit.Nog heel veel plezier en geniet met volle teugen.

  • 28 Januari 2011 - 12:37

    Job:

    Hee C, mooie foto's en mooie verhalen................denk je ook nog eens aan de hardwerkende mens !! Geniet er van in Aussie land, watch the crocs en misschien zie je Ron en Leonne nog, have a great time. Oh ja wij bewaken het fort !!

    Greetz Job

  • 30 Januari 2011 - 15:35

    Irene:

    Hi!

    Haha, het meest heb je genoten van la mujer...!
    Veel plezier in Sydney en Thailand!!

    x van een Nederlandse schone

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carlo

Actief sinds 24 Okt. 2010
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 56775

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 30 September 2016

Explore Peru by motorbike

20 Oktober 2013 - 08 November 2013

Kaapstad en omstreken

02 September 2011 - 11 September 2011

Herfsttrip

06 Januari 2011 - 04 April 2011

Around the world in 83 days (1)

Landen bezocht: